DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Quechua

Istoria mărcii Quechua

1997

Ia naștere marca Quechua dedicată produselor de munte! Aproximativ 10 colaboratori ai grupului Decathlon părăsesc sediul din Lille și pleacă să se instaleze în noul sediu din Alpi, într-un loc mult mai apropiat de practicanți. Aventura începe la poalele masivului Mont Blanc, într-un apartament de 55 m² convertit apoi într-un birou. Astfel ia naștere o marcă emblematică pentru sporturile în aer liber: Quechua. În același an are loc primul test pe teren marca Quechua: în Maroc are loc prima testare în condiții reale de utilizare a produselor de trekking.

1998

Primele produse Quechua ajung în magazin! Marca montana propune produsele sale în toate magazinele Decathlon. Concepute și testate de către sportivi, produsele Quechua se afirmă pe piața încă de la început, prin experiența foarte pronunțată pe teren.

1999

Apare site-ul dedicat sporturilor montane. Echipa Quechua se mută într-un magazin de 1000 m², situat în Domancy (74). Aici, cei 15 membri ai echipei creează produse de drumeție, escaladă, alpinism, schi și snowboard.

2005

În 2005, începe revoluția produselor ‘’2 seconds’’. ‘’ Visez la un cort pe care atunci cand îl arunci în aer sa se monteze singur’’ a spus unul dintre testeri în anul 2003. Inspirat de această viziune, echipele Quechua au acceptat provocarea. 2 ani mai târziu, după aproape 18.730 de ore de cercetare și dezvoltare, primul produs 2 Seconds este gata!

2007

În 2007, Quechua înființează marca Wed’ze! Dedicat activităților de schi și snowboard, noua marcă permite mărcii Quechua să se reorienteze pe drumeție.

În anul 2009, Quechua încredințează alpinismul si escalada marcii Simond, 2 ani mai târziu, grupul Decathlon preia marca Simond, cu sediul pe valea Chamonix. Marca este specializată în dezvoltarea și crearea de echipament de munte din 1860 și deține propria fabrică în localitatea Houches. Quechua încredințează în mod firesc activitățile de escalada si alpinism noii sale mărci.

Un pas către eco-concept

Polarul Forclaz 50 devine 100% reciclabil. Datorită angajamentului lui Emmanuelle Francois, șef de produs Quechua, acest produs emblematic devine 100% reciclabil. Din 2010, acest produs este compus din material Stratermic®, rezultat din valorificarea sticlelor de plastic și reciclare. În 2014, aceasta reprezintă o medie de 32,000 de sticle de plastic reciclate de 1 litru sau cu 2,000 de tone mai puține deșeuri pentru planetă!

2014

În 2014, apare un nou sediu dedicat conceperii de produse. Echipele investesc într-un nou sediu: la Mountain Store by Decathlon. Templu al sporturilor de munte, această clădire s-a dedicat conceptului, dispune de toate infrastructurile pentru a permite echipelor noastre de pasionați să conceapă în fiecare zi cele mai bune produse: atelier de prototipuri, Fablab, zona de interacțiune cu clienții...Amplasarea unică ( la 20 de km de Chamonix), un loc veritabil de întâlnire pentru echipe( designeri, șefi de produs, ingineri) și practicați de sport outdoor în întreaga lume ! Acesta este un punct esențial de dezvoltare al produselor inovative în funcție de nevoile clienților ! Datorită amplasării, putem testa produsele direct pe teren, pentru a le aduce îmbunătățirile necesare de-a lungul proceselor de dezvoltare.

2016

În 2016, alegeți-vă ora la care vreți sa va treziti datorită tehnologiei Fresh&Black. Pentru a permite practicanților de drumetie să doarmă mai bine în plin soare, Quechua dezvolta tehnologia Fresh&Black.Un material reflectorizant în razele soarelui pentru a obține cea mai mică temperatură resimțită în interiorul cortului( până la -17°C în raport cu un cort clasic); și materialul black asigură în proporție de 99% obscuritate in cortul dumneavoastra.

În 2017, puteți să trăiți experiența taberei în realitatea virtuală!Este greu de imaginat că poți sta în aer liber în depozit, în timp ce cortul său este pliat în raft? In 2017, Quechua propune realitatea virtuala pentru a vă putea permite vizitarea și compararea tuturor corturilor, pentru a vă asigura că ați făcut cea mai bună alegere pentru a vă petrece nopțile în camping!

Sensul nostru:

Drumețiile și campingul sunt principalele noastre preocupări.

Facem drumețiile unui număr cât mai mare de practicanți, în natură!

Vrem sa împărțim și să facem mai ușoară practicarea drumețiilor în raport cu valoarea/ prețul imbatabil.

Inovația

Exclusivitatea garantează promisiunea noastră de a face cât mai accesibilă utilizarea produselor.Produsele sunt validate datorită protocoalelor de testare în laborator și pe teren și dezvoltate de către partenerii noștrii industriali.

Eco Responsabilitatea

Prin conceptul produselor și durabilității lor, marca Quechua garantează plăcerea și protecția utilizatorilor prin respectarea practicanților și mediului înconjurător.

Conceperea eco

Echipamentele complete concepute eco de către rețelele de contributori și ambasadori de drumetie asigurand tehnicitatea produselor.

Mărcile create de Decathlon

Fiecare sport sau grup de sporturi dispune de o marcă pasiune, creată și deținută de Decathlon. Membrii echipei sunt sportivi pasionați și au ca viziune dezvoltarea celor mai bune produse pentru ca toată lumea să practice sport. În prezent, peste 40 de echipe ale mărcilor proprii sunt responsabile de proiectarea viitorului sportului fiecăruia.