Informatii legale
Condiţii Generale programul de fidelitate DECATHLON
Definiții:
Cont Decathlon - sectiunea din website-ul www.decathlon.ro formata dintr-o adresa de e-mail și o parola care permite Utilizatorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumparator și istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții, puncte de fidelitate, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate. În cadrul Site-ului, o persoana fizica sau juridica are dreptul sa isi creeze un singur Cont;
Membru - poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani care are sau obtine acces la Programul de fidelitate, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Decathlon (electronic, telefonic, etc) si care necesita crearea si utilizarea unui Cont. Program fidelitate - Serviciu oferit de Decathlon care constă în acumularea de puncte de fidelitate în urma comenzilor efectuate pe website-ul www.decathlon.ro sau în magazinele Decathlon
Preambul:
Programul de fidelitate este dezvoltat de societatea ROUMASPORT S.R.L., cu sediul în București, sector 6, corp 2 - Hipermagazin DECATHLON, din cadrul Centrului Comercial Militari situat în Bulevardul Iuliu Maniu nr. 546 - 560, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6890/2008, CUI RO23727785 , capital social în sumă de 15.500.000 (cincisprezece milioane cinci sute mii) lei, denumită în continuare "Decathlon", “Decathlon România” sau "Roumasport".
Prin creare Contului Decathlon sunteți abonat automat la Programul de fidelitate. Programul de fidelitate este valabil în toate magazinele Decathlon din România.
Programul de fidelitate este destinat exclusiv persoanelor fizice majore, denumite în continuare “Clienţi” sau “Membrii”, şi poate fi accesat prin intermediul contului Decathlon. Contul Decathlon este gratuit.
Contul Decathlon, conform condițiilor generale prezentate mai jos, este destinat să aducă Membrilor următoarele beneficii:
-
Puncte de fidelitate permițând obținerea de vouchere de reducere sau alte beneficii;
-
Avantaje specifice pe parcursul evenimentelor organizate de Decathlon (participare la tombole)
-
Antrenor personal prin Decathlon Coach
-
Retur și garanție fără bon fiscal pentru produsele înregistrate
-
Revizie gratuită în primele 6 luni de la achiziție, pentru biciclete
În plus, dacă te abonezi la comunicările de marketing poți beneficia de următoarele:
-
Comunicare personalizată: Primești recomandări pentru experiențe sportive complete
-
Sfaturi sportive: Beneficiezi de consiliere personalizată în concordanță cu sportul preferat
-
Opinia ta contează! Poți transmite opinia ta despre produsele, serviciile și experiența Decathlon
1.1. Clientul recunoaște aducerea la cunoștință și acceptarea condițiilor generale de aderare la programul de fidelitate Decathlon.
1.2. Aceste condiții sunt disponibile la cerere la recepția magazinelor Decathlon sau pe site-ul www.decathlon.ro.
2.1. Prezentul document definește condițiile generale de implementare a programului de fidelitate al Decathlon România.
2.2. Clienții cumulează punctele pe tranșe de cumpărături și prin achitarea acestora la casa. Punctele astfel cumulate le permit obținerea de vouchere de reducere valabile în magazinele Decathlon din România. Atingerea pragului de minim 400 de puncte antrenează emiterea unui voucher de reducere în valoare de minim 10 lei lei care este trimis în Contul Decathlon al Membrului pe cale electronică, într-un interval de câteva minute. Acest voucher, denumit voucher de fidelitate, este valabil în toate magazinele Decathlon din România și pe decathlon.ro
2.3. Punctele se acumulează încă de la crearea contului Decathlon, la prima achitare la casă sau la prima achiziție online.
2.4. Programul este destinat tuturor persoanelor fizice care își creează un cont Decathlon. Contul sau cardul fizic Decathlon nu reprezintă sub nicio formă un mijloc de plată.
3.1. Modalitati de înscriere
3.1.1. Crearea contului se poate face pe baza adresei de email astfel:
- completând formularul disponibil online, la secțiunea „Contul meu” de pe www.decathlon.ro..
- din aplicația Decathlon disponibilă pe Google Play sau Apple Store;
- prin Log’In Store;
- prin intermediul altor website-uri sau aplicații Decathlon care permit crearea unui cont Decathlon;
- cu ajutorului unui angajat din magazin
La finalul oricăreia din variantele de înscriere de mai sus se obține un card electronic. Cardul electronic poate fi accesat în cadrul aplicației mobile Decathlon sau pe website, la secțiunea dedicată contului.
3.2.Publicul tinta
Numai persoanele fizice majore pot avea acces la programul de fidelitate. Programul nu se aplică angajaților Decathlon România.
3.3. Instructiuni practice
3.3.1. Contul Decathlon este personal. Roumasport SRL își rezervă dreptul de a verifica respectarea condițiilor generale de derulare a programului de fidelitate.
3.3.2. Clientul garantează exactitatea informațiilor furnizate și este unicul răspunzător de orice informație eronată, incompletă sau care nu mai este valabilă.
3.3.3. Pentru a deveni Membru, este necesară crearea unui cont Decathlon cu adresă de e-mail validă.
3.4 Serviciile asociate înscrierii pentru obtinerea contului Decathlon
3.4.1. În momentul în care Decathlon sau unul dintre furnizorii săi vor decide, din motive privind calitatea sau securitatea, retragerea de la vânzare sau solicitarea returnării unui produs, Decathlon își rezerva posibilitatea informării personale a fiecărui client care deține un cont Decathlon cu privire la produsul achiziționat de client, indiferent dacă acesta și-a dat sau nu acordul de primi comunicari de marketing din partea Decathlon.
3.4.2. Pentru cumpărăturile înregistrate în cont, Clientul titular al contului Decathlon poate schimba articolele cumparate în conformitate cu condițiile Politicii de retur Decathlon România, disponibilă la recepţia magazinelor Decathlon România şi pe www.decathlon.ro, fără a prezenta bonul fiscal/factura ca dovadă a achiziției.. Pentru partenerii Decathlon, evidențiați pe pagina fiecărui produs, se pot aplica condiții diferite de retur.
3.4.3. Clientul titular al contului Decathlon are posibilitatea sa solicite reimprimarea bonului de casa inițial fara prezentarea unei dovezi de cumparare pe parcursul a 2 ani, pentru cumpărăturile înregistrate pe card.
3.4.4. Clienţii titulari ai contului Decathlon înscriși în Programul de fidelitate primesc în mod automat e-mailuri despre situația contului Decathlon si despre programul de fidelitate (situaţia punctelor, vouchere de reducere, modificări ale programului de fidelitate, etc.). Aceste emailuri sunt obligatorii și trimise în urma acceptării prezentelor termeni și condiții. Dacă titularul contului nu dorește primirea acestor email-uri, poate ieși din Programul de fidelitate, conform art. 10.4.
3.4.5. Clientul beneficiază de garanția produselor în conformitate cu condiţiile de garanţie precizate în Certificatul de garanţie care este disponibil la recepţia magazinelor Decathlon România sau pe www.decathlon.ro. Pentru partenerii Decathlon, evidențiați pe pagina fiecărui produs, se pot aplica condiții diferite de retur
4.1. Cumul de puncte
4.1.1. Posesorul contului Decathlon prezintă cardul electronic (numărul contului de fidelitate) la casa de marcat sau când se loghează în cont, în cazul în care efectuează cumpărăturile on-line, pentru a cumula numărul de puncte pentru care trecerea pe la casa sau cumpărăturile sale îi dau dreptul, în funcție de operațiunile în vigoare. Totuși, sumele cumparaturilor anterioare creării contului Decathlon nu vor fi luate în considerare. Cumularea punctelor se face pe ansamblul cumparaturilor efectuate în magazinele Decathlon din România astfel:
-
- 1 punct pentru fiecare 1 leu cheltuit
-
- La cumularea a minim 400 de puncte clientul primește un voucher de reducere în valoare de minim 10 lei.
-
- În cazul cumpărăturilor a căror valoare nu este fixă, acumularea punctelor se va face, prin rotunjire, astfel: >= 0,50 lei reprezintă 1 punct și 0,49 lei sau mai mic lei reprezintă 0 puncte.
4.1.2. Nu se cumuleaza în contul de fidelitate puncte pentru cumpărături achitate prin vouchere de reducere, pentru cumpărături de carduri cadou sau valoarea costului de livrare la domiciliu din cadrul comenzilor online.
4.1.3. Punctele de fidelitate se acordă doar cumpărăturilor înregistrate în contul Decathlon și realizate de persoanele fizice înscrise în program.
4.1.4. Nu se acumulează pe cardul de fidelitate puncte pentru produsele achiziționate prin intermediul sistemului Marketplace, respectiv de la vânzători care își vând produsele pe website-ul www.decathlon.ro și care sunt evidențiați pe paginile produselor.
4.1.5. Punctele de fidelitate se adauga în contul Decathlon in aceeasi zi in care Clientul a intrat in posesia produsului (achizitie in magazin sau livrarea efectiva) dar pot exista cazuri exceptionale cand punctele se vor adauga in termen de 24 pana la 72 de ore de la momentul intrării în posesie.
4.1.6. În momentul returnării unui produs care a fost înregistrat în contul de fidelitate este necesară validarea contului de fidelitate. Returnarea determină scăderea punctelor aferente produsului respectiv din contul clientului. În cazul în care soldul dvs. rămas este insuficient, soldul va fi actualizat la o cifră negativă.
4.1.7. Decathlon își rezervă dreptul să implementeze și alte modalități de cumulare/utilizare a punctelor cum ar fi campanii de puncte extra/reduceri de prețuri/servicii/evenimente/etc. Modalitatea concretă de cumulare a punctelor va fi menționată în regulamentul campaniilor/reducerilor de prețuri/etc. respective sau pe pagina dedicată programului de fidelitate de pe website.
4.2. Vizualizarea punctelor
4.2.1.Proprietarul contului Decathlon poate în orice moment sa afle numărul de puncte cumulat, online, în aplicația mobilă sau pe www.decathlon.ro la secțiunea „Fidelitate” după logarea în contul Decathlon sau prin simpla solicitare a acestei informații la recepția magazinului. Punctele sunt vizibile sub formă de total la secțiunea “Sold total” și detaliat la secțiunea “Istoric puncte”. 4.2.2. Punctele de fidelitate nu sunt transmisibile.
4.2.2. Punctele de fidelitate nu au nici o valoare comercială și nu sunt transmisibile
4.3. Valabilitatea voucher-ului de reducere și a punctelor
4.3.1. Voucher-ul este valabil 30 de zile din momentul emiterii.
4.3.2. Punctele rămân valabile 12 luni de la achiziția online sau din magazin. Realizarea unei noi achiziții nu extinde durata de valabilitate a punctelor.
5.1. Punctele acumulate se transformă în vouchere disponibile în Catalogul de recompense din contul Decathlon. Aceste vouchere trebuie activate de Client pentru a putea fi utilizate.
5.2. Pentru a putea utiliza voucherul de reducere la achiziționarea produselor este necesar ca la casa de marcat să fie scanat contul de fidelitate asociat voucherului respectiv.
5.3. Voucherele de reducere electronice sunt valabile pentru ansamblul articolelor și în toate magazinele Decathlon România menționate în preambul, pe o perioada de 30 de zile de la emiterea lor.
5.4.Voucherele de reducere pot fi utilizate de mai multe ori, până când este folosită toată suma înscrisă pe vouchere, în perioada de valabilitate.
5.5. Voucherul de reducere nu poate fi sub nici o formă transmis, rambursat, schimbat sau vândut unei terțe părți. În caz de îndoială, Decathlon România își rezervă dreptul de a solicita un act de identitate pentru a verifica identitatea Membrului și, în cazul în care verificarea identității produce rezultate nesatisfăcătoare, Decathlon România poate decide să nu acorde puncte de membru sau alte beneficii legate de calitatea de membru.
5.6.Un voucher folosit la o comandă anulată va fi reemis în termen de 24 până la 72 de ore, cu condiția să ne anunțați de acest aspect.
5.7.Pentru o comandă online achitată cu Voucher de fidelitate anulata de client sau Decathlon sau refuzata de client, clientul primește un card cadou de aceeași valoare în contul său;
Decathlon nu este responsabil în caz de daune de orice natură legate de programul de fidelitate cum ar fi întârzieri, distribuire eronată, probleme de conexiune, anomalii.
7.1. Orice schimbare de adresa sau de nume trebuie anunțate :
-
- Prin transmiterea unui email la adresa [email protected]
-
- Efectuând personal modificarile on-line, în spațiul personal, pe www.decathlon.ro.
7.2. Clientul este răspunzător de exactitatea tuturor informațiilor furnizate și este singurul responsabil de orice informație eronată, incompletă sau perimata.
În caz de pierdere și/sau furt în ceea ce privește datele contului Decathlon, titularul trebuie sa anunţe în cel mai scurt aceste aspecte utilizand adresa de email [email protected]. Contul va fi anulat si înlocuit de unul nou. Titularul va păstra toate punctele obținute înainte și celelalte avantaje.
9.1. Orice abatere de la condițiile generale de adeziune prezentate, orice utilizare frauduloasă de către titular sau orice terț care acționează în contul titularului contului va aduce cu sine anularea şi/sau confiscarea contului.
9.2. Punctele de fidelitate obținute prin violarea prezentelor condiții generale sau prin utilizarea abuziva sau frauduloasa a contului vor fi anulate fără nicio compensatie.
10.1. Contul Decathlon are o durata de validitate egala cu durata de viata a programului de fidelitate. În orice moment, societatea ROUMASPORT SRL îsi rezerva dreptul de a modifica sau de a opri sistemul de puncte de fidelitate fără a fi nevoită să-și motiveze decizia și fără sa ofere compensatii. Societatea ROUMASPORT SRL îsi rezerva dreptul sa modifice baremul de achizitie a punctelor fara a fi nevoita sa-si explice decizia si fara sa ofere compensatii.
10.2. Titularii conturilor Decathlona cceptă ca prezentele condiții generale ale programului de fidelitate să fie modificate în totalitate sau în parte, în orice moment. Titularii vor fi în acest caz informați de către Decathlon printr-o modalitate aleasă de societate.
10.3. Contul Decathlon si respectiv, titlul de Membru sunt anulate în mod automat după 3 ani de la ultima interacțiune cu Decathlon (ex. ultima accesare a contului sau ultima achiziție înregistrată în cont).
10.4. Membrii Decathlon pot ieși din Programul de fidelitate prin apăsarea butonului de dezabonare din cadrul secțiunii „Preferințe și personalizare” din contul Decathlon. Prin dezabonarea de la Programul de fidelitate se vor pierde soldul și posibilitatea de a aduna puncte, respectiv posibilitatea de a se emite vouchere de reducere în baza achizițiilor ulterioare dezabonării.
10.5. În cazul în care clientul decide ulterior să adere din nou la programul de fidelitate istoricul punctelor și al voucherelor se reactivează.
11.1. Decathlon prelucrează datele cu caracter personal furnizate în scopul creării contului Decathlon în conformitate cu Regulamentul European privind Protectia Datelor nr. 679/2016 și cu celelalte dispoziții aplicabile în ceea ce privește protecția datelor.
11.2. Mai multe informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul creării contului Decathlon și, respectiv, înscrierii automate la Programul de fidelitate pot fi consultate la secțiunea Crearea contului Decathlon, aici.
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din prezentele Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau de caz fortuit. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
Legislația în vigoare în România este singura care se aplica în cadrul programului de fidelitate Decathlon.
Prezentele condiții ale Programului de fidelitate al Decathlon România înlocuiesc condițiile anterioare și sunt valabile începând cu 20.03.2025