DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Referință : 8579787
Adaugă la Favorite
Produs deja adăugat
COSTUME DE BAIE ȘI ECHIPAMENTE AQUAGYM AQUABIKE

Set 2 gantere Pullpush S Aquagym/Aquafitness Verde NABAIJI

NABAIJI
4.8/5
4.8/5
Decathlon
Produs conceput pentru întărirea musculaturii în timpul exercițiilor de aquagym și aquafitness. Gantere foarte practice și eficiente, pentru exerciții de aquafitness!

Avantaje

Polivalență Un singur accesoriu, mai multe exerciții pentru partea de sus a corpului.
Prindere ergonomică Mânere fixe din plastic, cu o suprafață aderentă și flexibilă.

Informații tehnice

Dimensiuni

Ganterele PULLPUSH S au un diametru de 32 cm. Produsul există și în mărimea L (diametru de 38 cm), pentru cei care doresc o suprafață de sprijin mai mare.

Activități sportive

Aquagym, Aquafitness, Aquaboxing

Folosiți rezistența apei

Ganterele vă permit întărirea musculaturii, datorită suprafeței mari de sprijin, din plastic. Această suprafață crește rezistența la apă, în timpul mișcărilor subacvatice. Ideale pentru exerciții statice, acestea angajează mușchii într-un antrenamnet energic și dinamic.
În funcție de înclinația dată ganterei, accentuați tonifierea musculaturii din diferite părți ale corpului.

De ce să faceți exerciții de tonifiere a musculaturii?

Tonifierea musculaturii permite redefinirea siluetei și asigură fermitate (zonele vizate: abdomen, fesieri, brațe, piept). Exercițiile de tonifiere vă modelează armonios corpul.

Sfaturi de utilizare

Plasați mâinile pe mânere și scufundați-vă umerii. Vă recomandăm să utilizați acest accesorii pentru exerciții de Aquagym/Aquafitness.

Pachet produs

Aceste gantere se vând la set de 2.

Poziția de bază pentru următoarele exerciții

Poziția de bază: Vă mențineți spatele drept, picioarele bine fixate pe sol și genunchii ușor flexionați și sunteți gata să începeți.

Lucrarea musculaturii umerilor și brațelor

Exercițiul 1: umeri, brațe: Adoptați poziția de bază+ Coate semi-flexionate. Poziționați mâinile pe mânerul ganterelor Pullpush Flower, depărtând brațele în fiecare parte a corpului și alternând brațele. Readuceți spre voi ganterle și repetați mișcarea!

Lucrarea musculaturii spatelui, umerilor și brațelor

Exercițiul 2: brațe, spate, umeri. Adoptați poziția de bază + coate flexate, apoi întindeți brațele încrucișate în față, mai întâi un braț și apoi pe celălalt și reîncepeți!

Lucrarea taliei

Exercițiul 3: umeri, brațe, talie: Adoptați poziția de bază. Cu coatele flexate, poziționați pumnul în fața dumneavoastră, intindeți brațele, alternativ, încrucișat, din stânga spre dreapta, rotindu-vă trunchiul în fiecare parte și reîncepeți.

Vezi mai mult Vezi mai putin

Detalii

Compoziție
Structură
50% Polipropilenă, 50% Butadien Stiren Etilenă (SEBS)
Recomandări de întreținere A se clăti cu apă curată după utilizare.

Angajamentele noastre

Garanție 2 Ani

Opiniile dvs.

Opinia colaboratorilor noștri

Întrebări și Răspunsuri