Livrare gratuita pentru comenzile de minim 300 lei
31 produse pentru

Kituri gantere, bare, discuri, haltere

Pret Crescator

Pret Crescator
Pret Descrescator
Rating
Discount %
Cele mai bune vanzari

Opinia utilizatorilor

Produsul a fost adăugat
Produsele mele (0/5)
Comparare
niciun produs de comparat
Comparatorul dvs este complet. Vă rugăm să eliminați un produs.
Eliminare
Înapoi la listă
compară produsele

Barele și greutățile reprezintă echipamentul esențial pentru dezvoltarea musculaturii.

Pentru a avea un echipament complet acasă, DECATHLON iți oferă o gamă variată de bare și greutăți, ușor de utilizat. În funcție de nevoi și de buget, poți găsi o selecție mare de produse care te vor ajuta să variezi antrenamentele de bodybuilding.

Ce greutăți sau ce tip de bare să alegi?

Înainte să alegi greutățile și barele pentru bodybuilding, trebuie să ții cont de tipul de antrenament dorit și de nivelul de dezvoltare musculară pe care îl ai. Pentru a te echipa complet, trebuie întâi să-ți definești obiectivele și apoi să îți cumperi mai multe produse cu greutăți diferite pentru a-ți îmbunătăți performanțele. Îți recomandăm să testezi mai multe produse, cum ar fi un set de bare cu greutăți sau un kit de haltere complet, pentru a alege ce ți se potrivește mai bine. E bine de știut că o bară de bodybuilding filetată îți asigură mai multă siguranță și poate suporta greutăți mai mari.

Accesorii indispensabile

Poți opta pentru diverse accesorii pentru facilitarea antrenamentelor dar și pentru a avea grijă de barele și greutățile DECATHLON. Dacă optezi pentru discurile de fontă de diferite greutăți, nu trebuie să uiți de opritoare. De asemenea, suportul pentru barele și greutățile de bodybuilding te ajută să îți păstrezi echipamentul curat, ordonat și în stare bună mai mult timp. În plus, numeroase articole de îmbrăcăminte sport speciale pentru dezvoltarea musculaturii, te vor ajuta să îți menții postura sau vor facilita evacuarea transpirației.

Cu ce exerciții pot începe?

Pentru a începe antrenamentele cu bare și greutăți, iată un prim sfat: nu avansa prea repede! E mai bine să începi cu greutăți mici în primele săptămâni ca să eviți să te accidentezi. Cheia constă în antrenamente personalizate pentru ritmul tău, cu greutăți potrivite și îmbunătățirea performanțelor în fiecare săptămână. Pentru tricepși, pectorali și umeri, exercițiile făcute cu ajutorul băncii te pot ajuta să-ți mărești rezistența fizică.