INTRĂ ÎN PROGRAMUL DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!

Benzi elastice, Kettlebell, Cross training, Greutati reglabile

25 produs produse

Ordonează după:

Produsul a fost adăugat
Produsele mele (0/5)
Compară produsul
niciun produs de comparat
Comparatorul dvs este complet. Vă rugăm să eliminați un produs.
Eliminare

Ce exercitii se pot face cu benzi elastice?

Sunt diverse tipuri de antrenamente pentru care ai nevoie, pe lângă echipament corespunzător, și de accesorii, care să te ajute să lucrezi corect diferite tipuri de mușchi și pentru tonifiere. Cel mai des folosit accesoriu este banda elastică, pentru că îți permite să execuți o mulțime de mișcări de stretching, pentru încălzire înaintea antrenamentului sau ca parte din rutina de sport. Un set benzi elastice este perfect pentru a lucra mușchii picioarelor și ai brațelor, care, în urma antrenamentelor eficiente și susținute, vor deveni mai tonifiați. De asemenea, dacă folosești benzi elastice lungi și benzi elastice de rezistență, acestea te vor ajuta să îți dezvolți mobilitatea și flexibilitatea.

Ce este kettlebell?

Ganterele kettlebell sunt bile din oțel, de diverse greutăți, prevăzute cu mâner, cu care poți face o mulțime de exerciții cardio, de flexibilitate și definire a mușchilor. Pentru un kettelebell workout eficient, este important să alegi o ganteră cu o greutate potrivită pentru tine și pentru tipul de antrenament pe care vrei să îl urmezi. Chiar dacă vrei să obții cât mai repede rezultatele dorite, siguranța este pe primul loc, așa că este bine să crești greutatea puțin câte puțin.

Cum poti sa folosesti kettlebell-ul in timpul antrenamentului?

Dacă ești în căutarea unui set kettlebell pentru antrenamentele tale, gândește-te la exercițiile pe care urmează să le faci și alege în funcție de acestea. Pentru exercițiile cardio și de flexibilitate nu ai nevoie de o greutate foarte mare, pe când pentru cele de creștere a masei musculare, ai nevoie de mai multe kilograme. Este recomandat să introduci exercițiile cu kettlebells treptat, pentru a evita accidentările și să crești greutatea pe măsură ce antrenamentele tale devin mai complexe și mai dificile.