INTRĂ ÎN PROGRAMUL DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!

Labe de înot

10 produs produse

Ordonează după:

PENTRU CINE SUNT CONCEPUTE LABELE DE ÎNOT?

Labele sunt potrivite tuturor tipurilor de înotători care își doresc să își perfecționeze tehnicitatea mișcarilor de natație, beneficiind în același timp de efectul relaxant al fiecărei sesiuni în parte. Labele de înot permit controlarea forfecării picioarelor și favorizează întărirea musculaturii părții inferioare a corpului, având în același timp și efect cardio. Sunt, de asemenea, o modalitate de a descoperi senzații noi, specifice înotului sub apă.


CARE SUNT CELE MAI BUNE LABE DE ÎNOT PENTRU DEBUTANȚI?

Designul labelor de înot este optimizat pentru a răspunde diferitelor obiective stabilite pentru antrenamente. Pentru o practică ocazională sau consecventă, poți alege labele de înot pentru debutanți, mai scurte, dar suficient de lungi totuși pentru a căpăta progresiv putere și viteză, fără a resimți efortul depus. Acestea constituie de asemenea o metodă facilă de dezvoltare a rezistenței fizice și favorizează efectuarea mișcării de forfecare a picioarelor, datorită lungimii. Acest tip de labe îți va oferi senzația de viteză și propulsare în apă, întărind gambele, coapsele și tendoanele de la nivelul călcâiului.


CUM ALEGI LABELE DE ÎNOT PENTRU ANTRENAMENTE INTENSIVE?

Înotătorii care practică antrenamente la nivel intensiv pot opta pentru labe de înot mai lungi și mai rigide. Numărul de forfecări ale picioarelor pe minut va fi mai mic decât în cazul labelor pentru natație scurte, dar întărirea musculaturii este cea cu adevărat importantă în această situație. Poți astfel lucra intensiv musculatura membrelor inferioare, în timp ce îți dezvolți și rezistența fizică. Trebuie menționat faptul că fiecare model oferă un nivel diferit de acoperire al labei piciorului. De exemplu, labele de înot mai decupate, asigură un nivel ridicat de libertate de mișcare. Labele de înot pot fi folosite alături de o placă sau un pull buoy sau de palmare și mănuși pentru un antrenament mai solicitant.