GAMA RCR
Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea acestei biciclete. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi cât mai eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
Această bicicletă se încadrează în categoria bicicletelor aero-light: un echilibru optim între greutatea redusă, rigiditate și aerodinamică a fost găsit pentru a o face o bicicletă excepțională.
RCR este bicicleta potrivită pentru orice tip de teren!
DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO
Un cadru din carbon este caracterizat de forma și modul de dispunere a fibrelor. dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.
Pe cadrul RCR folosim numai fibre cu modul ridicat de rezistență. Pentru RCR PRO am ales fibre excepționale, care ne permit să întărim rigiditatea cadrului în zonele cele mai solicitate, câștigând în același timp puțină greutate.
RCR pro este gata de ciclism la cel mai înalt nivel.
ZOOM PE CADRU
Cadrul RCR cântărește 830g vopsit, mărimea M
Cadrul RCR PRO cântărește 790g vopsit, mărimea M
Furca RCR cântărește 380g vopsită, mărimea M
Cadrul acceptă o secțiune maximă a anvelopei de 32 mm maxim.
Pot exista variații de greutate în funcție de culori ( +/- 50g )
Utilizare
Integrarea butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
XS: 80 mm
S: S: 90 mm. 100 mm
L: L: 110 mm. 120 mm
Ghidon DEDA SUPERZERO RS (carbon)
Măsurile Deda sunt luate la extremități (ex: un ghidon de 400 mm măsurat între axe = un 420 mm anunțat de Deda)
Lățime între axe:
XS, S: 400 mm
M/L: L: 420 mm. 440 mm.
GRUP SRAM RED ETAP AXS + SENZOR DE PUTERE QUARQ
Acest RCR PRO este echipat cu grupul complet SRAM RED ETAP AXS și cu senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este esențial pentru cicliștii care caută să progreseze planificându-și antrenamentul.
Greutate totală transmisie: 2503 g cu senzor de putere
Grupul electric dispune de două baterii separate (câte una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de aplicația SRAM connect pentru configurarea bicicletei tale și recuperarea informațiilor despre plimbările tale.
Transmisie SRAM RED ETAP AXS
SHIFTER: RED AXS D1 2PC
Schimbător față: RED AXS D1
Schimbător spate: RD RED ETAP AXS D1 MAX 36T
Casetă: RED XG 129010-33
Pedalier: FC SRAM RED AXS PM 48/35T
XXS: 165mm
XS: 165mm
S: 170 mm.
M: 172,5mm
L: 175mm
Lanț SRAM RED
Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele RED, FORCE și RIVAL.
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Dorim să subliniem importanța întreținerii consecvente a transmisiei, mai ales dacă circuli în condiții dificile (drumuri umede și/sau murdare).
Întreținerea consecventă va face ca transmisia să funcționeze mai mult timp.
Este esențial ca lanțul bicicletei să fie verificat în mod constant cu ajutorul acestui instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km
Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.
FRÂNE PE DISC
Frână pe disc SRAM RED cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
Frânele pe disc SRAM RED sunt hidraulice, frânarea este prin urmare mai progresivă și mai puternică decât cu frânele hidromecanice.
Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
Rodajul permite o mai bună aderență între plăcuță și disc.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia etrierul:
- Frânează cu putere și strânge etrierul în același timp
- Dacă problema persistă, mergi în magazinul nostru.
ROȚI ZIPP 454 SW
Armă ultra-rapidă și versatilă, această pereche de roți ZIPP își îndeplinește misiunea, indiferent de probe și de situații:de a câştiga!
454 SW înseamnă performanță prin excelență. Aceasta utilizează o formă de jantă SawTooth 53/58 mm, inspirată din biomimetism, care reduce rezistența aerodinamică și efectele vântului lateral.
Roată 100% carbon fără cârlige, tubeless ready.
Aceasta prezintă o înălțime a profilului de 58 mm.
CAUCIUCURI MICHELIN POWER CUP BLACK
Sporește-ți încrederea cu anvelopa de șosea Michelin Power Cup pentru competiții și antrenamente. Această anvelopă, folosită de echipa Cofidis în competiție, oferă viteză și performanță, inspirată direct din tehnologia MotoGP.
Asigură fiabilitate și greutate redusă, datorită tehologiei Michelin Aramid Shield și a carcasei 3x120 TPI. Cauciucul Michelin GUM-X garantează o bună aderență și stabilitate pe suprafețe uscate și umede.
700x28 : presiune între 4,00 și 6,50 Bari
240g
TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER
Această bicicletă este livrată tubeless. Trebuie adăugat numai lichidul furnizat prin supapă.
Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.
Bineînțeles, o cameră de aer este întotdeauna necesară în trusa de reparații, în cazul unei pene cu o gaură mare în cauciuc.
Poziţie
Tijă șa carbon RCR -15mm
Șa FIZIK ARGO VENTO 00.
Această șa de cursă, dezvoltată în parteneriat cu concurenți profesioniști prezintă un nas scurt care favorizează stabilitatea și eliberează presiunea din zona țesuturilor moi.
Greutate: 144g (140 mm)
Pedale
Se vinde fără pedale.
Alegerea mărimii
Îți recomandăm să consulți tabelul cu geometria bicicletei.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
Garanție
Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.