Top 10 exerci╚Ťii pentru o musculatur─â tonifiat─â

Top 10 exerci╚Ťii pentru o musculatur─â tonifiat─â

Pentru o musculatur─â tonifiat─â, este nevoie at├ót de o alimenta╚Ťie corect─â, c├ót ╚Öi de exericii fizice potrivite. Pentru exerci╚Ťiile fizice, ├«╚Ťi oferim noi o m├ón─â de ajutor.

Vrei s─â ob╚Ťii un corp tonifiat prin exerci╚Ťii simple pe care le po╚Ťi face chiar acas─â? Da, se poate ╚Öi ├«╚Ťi vom spune ╚Öi care e strategia potrivit─â. Pe l├óng─â o diet─â echilibrat─â ╚Öi un stil de via╚Ť─â s─ân─âtos, necesare pentru a sus╚Ťine noul t─âu obiectiv, ├«n continuare vei descoperi cele mai eficiente exerci╚Ťii fizice pentru tonifierea musculaturii. Te-ai preg─âtit?

├Ä╚Ťi vom spune care sunt pa╚Öii siguri ca s─â te sim╚Ťi bine ├«n pielea ta ╚Öi s─â ai mai mult─â energie pe parcursul zilei! Te vei odihni mai bine, pielea va fi mai supl─â, iar corpul se va contura treptat dar sigur, dac─â vei adopta un stil de via╚Ť─â s─ân─âtos ca noua ta rutin─â zilnic─â.

Corpul t─âu merit─â s─â fie r─âsf─â╚Ťat ╚Öi s─â fie ├«ntr-o form─â de invidiat. Sportul a devenit mai accesibil ╚Öi u╚Öor de practicat aproape oriunde, chiar ╚Öi ├«n confortul casei tale. Pentru echipamentul ╚Öi hainele sport conteaz─â pe Decathlon. Tot ce trebuie s─â faci este s─â fii motivat s─â faci primii pa╚Öi spre un stil de via╚Ť─â mai s─ân─âtos ╚Öi mai activ.  

Ne-am unit for╚Ťele ╚Öi pasiunea pentru sport cu Diana Sentes, instructor de fitness, ╚Öi ╚Ťi-am preg─âtit o list─â cu top 10 exerci╚Ťii pentru tonifierea musculaturii. E╚Öti preg─âtit s─â te sim╚Ťi bine, s─â ai mai mult─â energie ╚Öi s─â descoperi beneficiile sportului? Accept─â provocarea Decathlon ╚Öi f─â primii pa╚Öi spre un corp tonifiat ╚Öi o via╚Ť─â mai s─ân─âtoas─â! 

Top 10 exerci╚Ťii pentru o musculatur─â tonifiat─â

Top 10 exerci╚Ťii pentru tonifiere pe care le po╚Ťi ├«ncerca ╚Öi tu!

Care este secretul unui corp tonifiat, mai mult─â rezisten╚Ť─â la efort ╚Öi mas─â muscular─â crescut─â? Un mix echilibrat de exerci╚Ťii cardio ╚Öi exerci╚Ťii cu greut─â╚Ťi. Fiecare dintre cele dou─â grupe de exerci╚Ťii joac─â un rol important ├«n tonifierea musculaturii ╚Öi arderea surplusului de calorii.

Hai s─â descoperim ├«mpreun─â cele mai eficiente 10 exerci╚Ťii pentru un corp tonifiat!

├Änc─âlzirea - primul exerci╚Ťiu
Pentru ├«nceput, acord─â timp ╚Öi aten╚Ťie exerci╚Ťiilor de ├«nc─âlzire. Po╚Ťi ├«ncerca s─âriturile Jumping Jacks, timp de 30 de secunde, ce pun ├«n mi╚Öcare corpul ╚Öi principalele grupe musculare. Sau po╚Ťi ├«nc─âlzi fiecare zon─â a corpului prin exerci╚Ťii u╚Öoare ╚Öi mi╚Öc─âri la nivelul bra╚Ťelor, picioarelor ╚Öi spatelui. ├Änc─âlzirea este o etap─â foarte important─â ce influen╚Ťeaz─â eficien╚Ťa ta din timpul antrenamentului. A╚Öadar, acord─â-i timp ╚Öi aten╚Ťie!

├Äncepe antrenamentul cu exerci╚Ťiul 2
Bicep curls, o serie de 20 de repet─âri, realizate cu greut─â╚Ťi ├«n fiecare m├ón─â. Pentru acest exerci╚Ťiu vei avea nevoie de greut─â╚Ťi alese ├«n func╚Ťie de nivelul t─âu de practic─â: de la 2 kg p├ón─â la 5 kg pentru ├«ncep─âtori, sau chiar mai mult dac─â practici sport la un nivel avansat. Vestea bun─â este c─â la Decathlon g─âse╚Öti o colec╚Ťie variat─â de greut─â╚Ťi, ├«n diverse culori ╚Öi modele, pentru un antrenament eficient chiar la tine acas─â. Tot ce trebuie s─â faci este s─â ╚Ťii ├«n fiecare m├ón─â c├óte o greutate ╚Öi, men╚Ťin├ónd spatele drept, s─â aduci bra╚Ťele la piept. Vei sim╚Ťi cum lucreaz─â mu╚Öchii bra╚Ťelor ╚Öi biceps.

Variem pu╚Ťin cu exerci╚Ťiul 3
Cu acelea╚Öi greut─â╚Ťi, trecem la triceps kickbacks,un exerci╚Ťiu care tonifiaz─â mu╚Öchii spatelui, bra╚Ťelor ╚Öi abdomenul. ├Änclin─â u╚Öor partea superioar─â a corpului ├«n fa╚Ť─â, form├ónd un unghi de 45 de grade. Apoi, cu greut─â╚Ťi ├«n fiecare m├ón─â, aduci bra╚Ťele ├«ndoite spre piept ╚Öi apoi ├«ndreptate, spre spate. Este foarte important s─â men╚Ťii aceast─â pozi╚Ťie u╚Öor aplecat─â pentru a ├«ncorda ╚Öi tonifia musculatura. ├Äncepe cu o serie de 20 de repet─âri ╚Öi vei observa rezultatele!

Exerci╚Ťiul 4
Este momentul s─â tonifiem ╚Öi mu╚Öchii picioarelor. Pentru Squat Shuffles, ai nevoie de o band─â elastic─â pentru fitness, ce va amplifica rezultatele. Aceasta se pozi╚Ťioneaz─â deasupra genunchilor. Din pozi╚Ťia de genuflexiuni, mi╚Öc─â ├«n lateral fiecare picior, men╚Ťin├ónd postura corect─â a spatelui. Vei sim╚Ťi cum musculatura picioarelor ├«ncepe s─â lucreze. 

Tonifiaz─â-╚Ťi corpul chiar la tine acas─â!

Urm─âtorul exerci╚Ťiu ├«╚Ťi va solicita mu╚Öchii fesieri ╚Öi mu╚Öchii picioarelor.

Intensific─âm pu╚Ťin cu exerci╚Ťiul 5
Vei avea nevoie de o saltea pentru sport ╚Öi greut─â╚Ťi pentru glezne, pe care le g─âse╚Öti ├«n magazinele Decathlon ╚Öi pe site-ul nostru. Sprijin─â-te pe palme ╚Öi genunchi. Apoi ridic─â piciorul ├«ndoit spre lateral. Revin-o u╚Öor la pozi╚Ťia ini╚Ťial─â ╚Öi acum ridic─â piciorul ├«n spate, men╚Ťin├ónd piciorul ├«ndoit la nivelul genunchiului. Include ├«n antrenamentul t─âu c├óte 20 de repet─âri pentru fiecare picior ╚Öi vei avea picioarele tonifiate pe care ╚Ťi le-ai dorit mereu.

Ești pregătit să continui cu 6?
Pentru urm─âtorul exerci╚Ťiu vei avea nevoie de o minge fitness ╚Öi te vei concentra asupra zonei abdomenului. Exerci╚Ťiul se nume╚Öte Abs Ball Crunch ╚Öi presupune tonifierea mu╚Öchilor abdominali prin ridicarea abdomenului, dar ├«n timp ce te sprijini de mingea pentru fitness. A╚Öaz─â mingea pe o suprafa╚Ť─â neaderent─â ╚Öi din pozi╚Ťia de genuflexiuni, apleac─â-te u╚Öor pe spate ╚Öi revin-o la pozi╚Ťia ini╚Ťial─â, ├«n timp ce ├«ncordezi mu╚Öchii abdomenului.

Tot la nivelul saltelei de sport se realizeaz─â ╚Öi urm─âtorul exerci╚Ťiu.

Exerci╚Ťiul 7 tonifiaz─â mai multe zone

Fixeaz─â greut─â╚Ťile pe glezne ╚Öi ├«ntinde-te pe spate. ├Ändoaie u╚Öor unul dintre picioare ╚Öi ├«ntinde m├óinile pe l├óng─â cap. Din aceast─â pozi╚Ťie, ridici u╚Öor piciorul ├«ntins ╚Öi atingi v├órful cu m├óinile, ├«ncord├ónd u╚Öor abdomenul la fiecare ridicare. Leg Up Crunch este un exerci╚Ťiu ce antreneaz─â mu╚Öchii corpului ╚Öi tonifiaz─â mai multe zone. Repet─â exerci╚Ťiul de 20 de ori pentru fiecare picior.

Exerci╚Ťiul 8 nelipsit din antrenament
La finalul antrenamentului, include ╚Öi o sesiune de Plank. A╚Öaz─â-te pe saltea sprijinindu-te pe antebra╚Ťe ╚Öi v├órful degetelor de la picioare. Las─â greutatea corpului pe antebra╚Ťe ╚Öi men╚Ťine abdomenul ├«ncordat. Corpul t─âu trebuie s─â formeze o linie dreapt─â ├«ncep├ónd de la cap ╚Öi p├ón─â la c─âlc├óie. At├ót postura, c├ót ╚Öi timpul petrecut ├«n pozi╚Ťia Plank sunt dou─â elemente care influen╚Ťeaz─â eficien╚Ťa exerci╚Ťiului. Po╚Ťi ├«ncepe cu sesiuni de 30 de secunde ╚Öi po╚Ťi avansa p├ón─â la c├óteva minute, ├«n func╚Ťie de rezisten╚Ťa corpului t─âu la efort.

Aminte╚Öte-╚Ťi s─â repe╚Ťi fiecare exerci╚Ťiu de 20 de ori ╚Öi ├«ntreg circuitul de 3 ori, pentru rezultate c├ót mai bune ╚Öi un corp tonifiat!

Exerci╚Ťiul 9
Dac─â spa╚Ťiul ├«╚Ťi permite, s─âriturile cu coarda sunt un exerci╚Ťiu de tip cardio excelent care ajut─â ╚Öi la tonifierea masei musculare. Astfel, arzi caloriile ╚Öi ├«╚Ťi tonifiezi corpul cu un singur exerci╚Ťiu fizic. ├Äl po╚Ťi include ├«n antrenamentul t─âu fie la ├«nceput, fie la finalul antrenamentului cu greut─â╚Ťi.

Finalul antrenamentului - exerci╚Ťiul 10

Relaxeaz─â-╚Ťi corpul ╚Öi ├«ncheie fiecare sesiune de antrenament cu exerci╚Ťii de stretching u╚Öoare, pentru a elibera tensiunea acumulat─â la nivelul mu╚Öchilor.

Ți-ai pregătit echipamentul pentru tonifierea corpului la tine acasă?
Consult─â colec╚Ťia Decathlon ╚Öi alege tot ce ai nevoie pentru un antrenament sigur, de la hainele fitness, p├ón─â la echipamentul sport ╚Öi salteaua pentru exerci╚Ťii. 

Diana Sentes este instructor de fitness din 2014 ╚Öi de╚Ťine 5 certific─âri ├«n acest domeniu. 
Tot din 2014, este tehnician nutri╚Ťionist acreditat, reu╚Öind s─â motiveze zeci de persoane s─â adopte un stil de via╚Ť─â s─ân─âtos prin sfaturi ╚Öi antrenamente.

Sunt Diana Sentes, instructor de fitness, ╚Öi vreau s─â te ajut s─â ├«╚Ťi organizezi sesiunile de fitness de acas─â. Am ales s─â ├«╚Ťi ar─ât, ├«mpreun─â cu Decathlon Rom├ónia, 10 exerci╚Ťii pentru o musculatur─â tonifiat─â, pe care le po╚Ťi face u╚Öor de acas─â!