INTRĂ ÎN PROGRAMUL DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Referință : 8501326
Adaugă la Favorite
Produs deja adăugat
ECHIPAMENT DE MICI DIMENSIUNI GIMNASTICĂ COPII

Tunel Baby Gym DOMYOS

DOMYOS
4.8/5
4.8/5
Decathlon
  • Livrare în magazin Data estimată de livrare 24/06/2021 Gratuit
  • Ridicare din punct de livrare Data estimată de livrare 25/06/2021 9,99LEI
  • Livrare la domiciliu Data estimată de livrare 25/06/2021 14,99LEI
Produs conceput pentru baby gym. Tunel polivalent și modulabil pentru a învăța copilul să lucreze motricitatea. Dimensiuni: Lungime: 1,5m (2 x 0.75m) Modulabil în funcție de aptitudinile celui mic, acest tunel îl ajută să învețe și să se dezvolte!

Avantaje

Ajută la dezvoltarea psihomotorie 2 părți (perforată/ întunecată) pentru o evoluție progresivă.
Reglabil Legături de conexiune pentru a forma un viraj sau pentru a asambla un alt tunel.
Confort Cadru acoperit de un înveliș pentru protejarea genunchilor.
Utilizare ușoară Se deschide și se pliază ușor. Ușor se depozitat.
Compactare Tunel pliabil. Poate fi aranjat și depozitat ușor.

Informații tehnice

Etapele învățării și dinamica echilibrului

Înainte de vârsta de 4 ani, copilul trebuie să învețe să-și controleze corpul într-o anumită direcție, pentru ca apoi să poată merge în picioare. La 4 ani, copilul poate merge în picioare, cu unul în fața celuilalt.
La 6 ani, copilul e capabil să meargă în picioare, călcând pe toată talpa, de la călcâi spre vârf.

Dezvoltarea psihomotorie:

Dezvoltarea psihomotorie a copilului se realizează pe baze genetice. motrice și psihce.
Un produs poate influența dezvoltarea psihomotrie a copilului.
Domeniul motor are mai multe părți mari: schema corporală, coodonarea dinamică, echilibrul, coodonarea ochi-mână, motricitatea și structura temporal-spațială.

Schema corporală

Schema corporală este o reprezentare a corpului ce va permite copilului să-și controleze mai bine mișcările, să-și perceapă corpul și în general, să se conștientizeze pe sine. Se construiește în primul rând plecând de la senzații și acțiuni ( ”corpul simte, corpul acționează”), înainte de a putea fi reprezentat și de a se vorbi despre el. Cu cât copilul acționează mai mult, cu atât își conștientizează corpul mai bine și apoi acționează în funcție de el.

Coordonarea oculo-motorie

Coordonarea ochi-mână regrupează mișcările ce implică întregul corp sau doar cu o parte din el: pentru cei mai mici, urmează o traiectorie, întâi cu obiecte și ținte mari, cu mâinile, cu picioarele; apoi cu obiecte din ce în ce mai mici pentru a realiza mișcări cu degetele: mișcarea degetelor ca și cum ar cânta la pian, înșirarea de biluțe pe un fir, scrisul.

Structura temporal-spațială

Structura temporal-spațială cuprinde tot ce ține de reperarea copilului în timp (înainte/după, activitate ritmică, zi/noapte, sezon etc.) și spațiu (în față/în spate, pe/sub, dreapta/stânga etc.).

Vezi mai mult Vezi mai putin

Detalii

Compoziție
Material principal
100% Poliester
Cadru
100% Oțel
Recomandări de spălare
A nu se spăla
A nu se spăla
A nu se înălbi
A nu se înălbi
A nu se usca în mașina automată
A nu se usca în mașina automată
A nu se călca
A nu se călca
A nu se curăța chimic
A nu se curăța chimic

Angajamentele noastre

Garanție 2 Ani

Opiniile dvs.

Opinia colaboratorilor noștri

Întrebări și Răspunsuri