DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Simond

De mai mult de 150 de ani, marca Simond produce echipament pentru sporturi montane, în Valea Chamonix, de la poalele masivului Mont Blanc.

Suntem o echipă formată din 40 de persoane, practicanți de sporturi de munte încă din copilărie sau prin adoptarea acestora de-a lungul vieții.

pioleți, colțari și carabinierelor

Suntem foarte mândri de fabricarea de pioleți, colțari și carabinierelor Simond în uzina noastra din Houches, certificată ISO 9001. Acest lucru reprezintă cea mai bună garanție a noastră de siguranță, deoarece fiecare angajat Simond, în colaborare cu alpiniștii, are ca obiectiv ca produsele să îndeplinească standardele de siguranță.

integrare Decathlon

Datorită integrării noastre în rețeaua Decathlon în anul 2008, am mărit gama de echipament produsă: corzi, hamuri, rucsacuri, îmbrăcăminte, încălțăminte. Toate aceste produse sunt concepute la Houches, testate și verificate pe teren și în laboratorul nostru, pentru a oferi siguranța maximă în activitățile sportive.

Marca Simond

Marca Simond dezvoltă produse inovatoare, simple, fiabile și eficiente, adaptate la toate practicile, de la escaladă în sală până la alpinism.

Echipa Simond supune echipamentul produs celor mai extreme condiții și perpetuează tradiția : ‘’ Simond, echipamentul utilizatorilor! ‘’. În calitate de marcă internațională, prezentă în mai mult de 30 de țări, ne luăm angajamentul în mod activ în comitetele de standardizare franceze, europene și mondiale: AFNOR, CEN și UIAA.

Marca Simond

Marca Simond este un membru cu drepturi depline din Decathlon. Suntem mândri să împărtășim valorile și sensul: să împărtășim cu un număr cât mai mare de oameni pasiunea noastră pentru sporturile montane și cele mai frumoase peisaje.

Aceștia știau să lucreze fierul și lemnul, dețineau o fierărie pe malul râului Arve și fabricau utilaje agricole, clopote, precum și utilaje dedicate procesului de cristalizare.Primii aventurieri au găsit acolo oameni care aveau dreptul să producă uneltele necesare pentru a explora masivul Mont Blanc.În anul 1860, frații își împart activitățile de fierărie, însă François Simond este cel care și-a dedicat activitatea pentru conceperea și fabricarea echipamentelor pentru sporturi montane: pioleți, colțar, sănii, schiuri… François deținea deci o mică parte din uzină de la baza ghețarului din Bossons echipat cu o centrală electrică. Chiar și atunci, toate componentele erau reunite: îndemânarea( fierul și lemnul), tehnologia (fierăria și electricitatea)și practicanții(exploratorii); tot ce se afla la Chamonix era pe cale să devină capitala mondială a alpinismului…

Fiul său lucra acolo din anul 1925, făcând din toate acele componente o îmbinare pe care va continua să o îmbunătățească: Simond a devenit principala referință mondială de echipament pentru ascensiuni în zonele montane înalte însoțind alpiniștii pe primele cele mai înalte vârfuri din lume, printre care și pe Alpi.Combinând întotdeauna cea mai bună tehnologie cu cerințele alpiniștilor, Simond a știut sa se adapteze la noile cerințe ale momentului: a avea cel mai bun echipament posibil pentru a parcurge cele mai grele trasee. Claudius a adus pe piață din 1948 cea mai ușoară carabinieră care avea să ofere alpiniștilor perspective noi.

În 1960, nepotul său a făcut din acest amestec un venit la momentul respectiv în care alpinismul și escalada aveau să cunoască o creștere fără precedent : mentalitățile alpiniștilor au evoluat împreună cu noile tehnologii, iar marca Simond a știut încă o dată să se adapteze. Aceasta a fost perioada de debut a cățărării libere tradiționale și a stilului tot mai ușor de cățărare.

Ludger a știut să răspundă așteptărilor alpiniștilor oferindu-le echipament adecvat și fără îndoială pentru asta marca Simond a devenit lider mondial pe piață, în special în domeniul inovației: prima carabinieră ergonomica ( Cliff), prima lamă de piolet în formă de banană (Chacal), primul colțar rigid (Makalu),primul piolet cu mâner curbat ( Scud) ...În anul 1998, Ludger a construit tocmai la poalele masivului Mont Blanc un sediu mai spațios și mai modern cu scopul de a asigura creșterea tot mai mare a succesului mărcii. Cei mai mari alpiniști lucrează cu marca Simond și participă la rândul lor la ceea ce a construit François Simond în 1960.

În anul 2004, Ludger Simond și-a vândut afacerea companiei Wichard, Forgeron -lider francez mondial de echipamente. Din 2004, Ludger Simond a trăit perioada de pensionare în mod activ și fericit la Houches. Acesta a menținut legătura în permanență cu echipele Simond și rămâne primul susținător al companiei. După 4 ani de colaborare, Wichard dorește reorientarea către echipament. În 2008, marca Simond se alătura companiei Decathlon, care va deveni unicul acționar al Întreprinderilor Simond.

Această reconciliere a permis companiei Decathlon îmbogățirea ofertei de pioleți, colțari, carbiniere foarte tehnice și de cea mai bună calitate. Pentru marca Simond, relația privilegiată cu întreprinderile companiei Decathlon a permis dezvoltarea unor altor categorii de produse: corzi, hamuri, espadrile, îmbrăcăminte...etc., pentru a veni în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor.

Toți participanții la procesul de dezvoltare din cadrul mărcii Simond, responsabilii de produs(șefi de produs), inginerii și proiectanții sunt alpiniști. Astfel pot testa chiar ei produsele pe care le concep în cursul procesului de dezvoltare pe numeroase tipuri de terenuri de practica din apropiere.Sediul mărcii Simond se află la poalele masivului Mont Blanc, cu vedere către Verte, Drus și Aiguilles din Chamonix.

În apropierea acestor locuri unice,, de joacă’’ , asociate aptitudinilor și experiențelor, le dau posibilitatea de a ne imagina și de a concepe produse foarte tehnice în armonie perfectă cu activitatea și practicanții.De asemenea, marca Simond este vecina și partenera sălii de escaladă Mont Blanc care ne permite să încercăm ușor și rapid numeroase produse.

De fapt, marca Simond lucrează într-o strânsă colaborare cu o echipa de parteneri care testează produsele, profesioniști în spoturile de munte și escalada, care aduc cu ei experiența câștigată pe teren și un nivel de exigență ridicat legat de utilizarea zilnică a echipamentului de siguranță.

Ghizi montani de la Agenția de Securitate Națională însărcinați cu formarea viitorilor ghizi, monitori de escaladă care se încadrează micii alpiniști de la vârsta de 4 ani, ghizi tineri în căutarea aventurii din munții Himalaya sau din Anzii Cordilieri, ..echipa Simond este bogată în profiluri diferite care evoluează în medii diferite, dar toate legate de aceeași pasiune pentru escaladă sau alpinism. Această complicitate între alpiniști și marcă a fost întotdeauna mediată de produsele inovatoare care aasigură, fără îndoială, confort și performanță.

Mărcile create de Decathlon

Fiecare sport sau grup de sporturi dispune de o marcă pasiune, creată și deținută de Decathlon. Membrii echipei sunt sportivi pasionați și au ca viziune dezvoltarea celor mai bune produse pentru ca toată lumea să practice sport. În prezent, peste 40 de echipe ale mărcilor proprii sunt responsabile de proiectarea viitorului sportului fiecăruia.