Procedura de retur
Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia. Termenul de 14 zile este aplicabil DOAR PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ONLINE.
În plus față de dreptul de retragere menționat mai sus Decathlon România vă oferă posibilitatea să returnați produsele achiziționate din magazinele Decathlon România sau de pe decathlon.ro pentru o perioadă de doi ani de la momentul achiziționării, conform Politicii de Retur Decathlon România pe care o puteţi consulta în secţiunea Schimburi şi retururi din Condiţiile Generale de Vânzare.
Există două posibilităţi pentru a returna produsul:
Inlocuire marime: dacă doriți să schimbați mărimea pentru unul sau mai multe produse din comandă, se poate solicita înlocuirea directă a acestora, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR.
Schimb produs sau culoare: dacă doriți schimbarea culorii sau dacă doriți un produs diferit, este necesar să realizați următorii pași:
- returnarea articolului în cauză, cu restituirea contravalorii acestuia din partea Decathlon România;
- plasarea de către dvs. a unei noi comenzi cu produsele dorite.
-
Mă conectez
Mă conectez pe decathlon.ro și efectuez o cerere de retur online. Pentru aceasta, accesez "Contul meu" > "Comenzile mele" > "Efectuare retur".
-
Împachetez și pregătesc coletul
Împachetez produsele(ambalajul original sau altă metodă de protecție).
De asemenea, printez formularul obținut în urma efectuării returului sau le notez pe o hârtie. Foaia trebuie introdusă în colet pentru a permite procesarea returului.O cerere de retur trebuie să conțină următoarele detalii: Număr comandă, număr retur, motiv retur, cu ce vreau să schimb, detalii cont bancar dacă doresc banii înapoi (IBAN, Titular cont, denumire Bancă).
Adresă expediție retur:
DECATHLON Logistică
Str. Sinaia nr. 53, Ștefăneștii de Jos, Ilfov, 077175 -
Predau coletul unui curier la alegere
Decathlon acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).
-
Primesc produsul schimbat sau contravaloarea* acestuia
În momentul recepției coletului, ținând cont de politica de retur a produselor comercializate de Decathlon România, se va începe procesul de retur sau rambursare.
*În cazul în care ați achitat prin card cadou sau cec de fidelitate, contravaloarea vi se va restitui printr-un cod de reducere ce va putea fi utilizat doar online.
**În cazul în care vă răzgândiți și doriți să realizați returul în magazin, este necesară anularea cererii de retur online.
***În cazul în care optați pentru schimbarea mărimii, se lansează o comandă de înlocuire, ce primește automat un termen estimativ de livrare. Comanda însă va fi procesată și expediată doar după ce ajung produsele primite inițial înapoi în depozitul nostru pentru retur.
-
Merg în magazin
Aleg un magazin Decathlon, fără să trebuiască să țin cont de locația unde am efectuat achiziția inițială.
-
Prezint bonul / factura
La recepția magazinului prezint bonul, factura sau cardul Decathlon, dacă achiziția a fost înregistrată pe el.
-
Schimb articolul sau îmi este rambursată contravaloarea
În funcție de disponibilitatea stocului în magazin, produsul îmi va fi schimbat conform nevoilor mele sau îmi va fi returnată contravaloarea acestuia.
Atenție: Dacă doresc să înlocuiesc produsul cu unul care nu este disponibil în magazin, am două opțiuni:
- Rambursarea contravalorii în magazin și plasarea unei comenzi pe www.decathlon.ro cu produsul dorit
- Optarea pentru retur prin curier (vezi procedura mai jos)
Model de formular de retur
- În cazul în care doriţi să returnaţi produsul şi să primiţi contravaloarea acestuia, vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE RETUR și să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email magazinonline@decathlon.ro împreună cu următoarele informaţii: nume şi prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă*
*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.