DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Kipsta

KIPSTA

Creată în anul 1998, marca Kipsta este prescurtarea a două cuvinte: KIP de la cuvântul echipă și STA de la cuvântul stadion, care unite poartă semnificația de ”echipa stadionului”.

EVENIMENTE IMPORTANTE

Kipsta a fost, pentru mult timp, brandul care reunea diferite sporturi de echipă precum fotbalul, baschetul, rugby-ul, voleiul, handbalul, hocheiul pe iarbă, cricket-ul şi baseball-ul. Dar începând cu anul 2016, Kipsta a devenit o marcă 100% dedicată fotbalului.

Ce s-a întâmplat timp de 20 de ani?

1998

Crearea mărcii de sporturi de echipă proprie Decathlon, pe data de 20 februarie 1998.

2001

Kipsta devine furnizorul de echipament pentru LOSC, iar acest lucru va dura timp de 5 ani.

2007

Inaugurarea primului site Kipsta.com, cu un nou logo al brandului.

2008

Crearea propriului teren de joc cu ajutorul inovației ”The Kage”.

2008

“You’re the Game” devine deviza mărcii.

2009

Se semnează un acord între SEM Ville din Tourcoing și Decathlon pentru crearea și dezvoltarea unui loc dedicat mărcii și dezvoltării acesteia.

2010

Kipsta își modernizează logo-ul, mingea Kick devine emblema sa, iar “So Many Ways to play” devine deviza.

2011

Inaugurarea Kipsta Club, serviciul personalizabil pentru cluburi.

2012

Mickaël Landreau, fost jucător de fotbal, devine partener tehnic al mărcii Kipsta.

2013

Lansarea ghetelor de fotbal Agility 700, purtate de către jucătorii profesioniști.

2015

Inaugurarea sediului central internațional al mărcii Kipsta: Kipstadium.

2016

Lansarea mingii hibrid omologate de către FIFA.

2016

Kipsta devine marca dedicată 100% fotbalului, de la Decathlon, și semnează parteneriatul tehnic cu clubul de fotbal VAFC (Liga a 2-a).

2017

Marinette Pichon, noua ambasadoare a brandului, participă la conceperea noii game de textile pentru fotbalul feminin.

Frédéric Boistard, Leader Sport Footbal

"Fotbalul este pasiunea mea și mă motivează pentru că...este unul dintre sporturile cele mai practicate din lume.

Este popular, universal, captivant și contribuie la crearea de legături sociale, chiar și între practicanții ce fac parte din generații diferite.

Este unul dintre puținele sporturi care pot stârni emoții individuale, colective, până la entuziasmul național.

Este, de asemenea, un sport care poate perpetua valorile efortului colectiv și ale perseverenței, ce contribuie la dezvoltarea de aptitudini tehnice, fizice, psihologice și mentale.”

Mărcile create de Decathlon

Fiecare sport sau grup de sporturi dispune de o marcă pasiune, creată și deținută de Decathlon. Membrii echipei sunt sportivi pasionați și au ca viziune dezvoltarea celor mai bune produse pentru ca toată lumea să practice sport. În prezent, peste 40 de echipe ale mărcilor proprii sunt responsabile de proiectarea viitorului sportului fiecăruia.