Întrebări frecvente COVID 2020
Majoritatea magazinelor Decathlon din țară au fost deschise și funcționează respectând normele de securitate impuse. Pentru a verifica dacă magazinul preferat și-a reluat activitatea, puteți verifica programul de funcționare aici.
Desigur, puteți plasa în continuare comenzi online pe www.decathlon.ro. Comenzile se pot plasa cu livrare la domiciliu, iar echipa Decathlon și firmele de curierat fac tot posibilul pentru a efectua livrarea într-un termen optim.
De asemenea, din punct de vedere al normelor de protecție, vă recomandăm să alegeți plata online, prin card bancar, pentru a reduce la minim interacțiunea cu agentul de curier în momentul livrării comenzii.
Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a asigura un flux cât mai bun de stocuri, astfel încât produsele să redevină disponibile cât mai rapid și să poată fi comandate.
În contextul actual, este posibil ca procesarea retururilor și efectuarea plăților aferente să dureze puțin mai mult decât în mod normal. Vă asigurăm însă că facem tot posibilul pentru a returna banii într-un termen optim.
Vă rugăm să păstrați produsul nefolosit și bonul fiscal sau cardul de fidelitate pe care s-a înregistrat achiziția. Veți putea efectua returul odată ce vom redeschide magazinele, deoarece vom prelungi dreptul de retur cu numărul de zile cât timp magazinul rămâne închis.
Dacă ați achiziționat o bicicletă în perioada 23 septembrie 2019 - 23 martie 2020, veți avea la dispoziție 1 an de zile de la data achiziției pentru a beneficia de revizia gratuită.
Produsul respectiv va rămâne la atelierul Decathlon și îl veți putea prelua odată ce magazinul Decathlon se redeschide.
Produsul respectiv va rămâne în magazin și îl veți putea prelua odată ce magazinul Decathlon se redeschide.
Vom prelungi perioada de testare pentru toate produsele aflate în această situație și veți putea să le aduceți înapoi odată ce redeschidem magazinele.