DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Referință : 8577831
Adaugă la Favorite
Produs deja adăugat
COSTUME DE BAIE ȘI ECHIPAMENTE AQUAGYM AQUABIKE

Set 2 gantere mesh Pullpush Aquagym/Aquafitness Albastru/Portocaliu NABAIJI

NABAIJI
4.8/5
4.8/5
Decathlon
Concepute pentru diversificarea exercițiilor de Aquafitness, utilizând rezistența apei. Mărimi: 36-41. Ce ați spune dacă ați face jogging în apă?Acest pullstep este adaptat pentru diferite exerciții destinate lucrării musculaturii din partea inferioară a corpului și a rezistenței cardio.

Avantaje

Polivalență Un singur accesoriu, mai multe exerciții pentru partea de sus a corpului.
Adaptare la conformație Reglare cu ajutorul chingilor, pentru a se potrivi mărimilor între 36-41.

Informații tehnice

Activități sportive

Aquajogging, AquaFitness, Aquagym și Aquasculpt

Folosiți rezistența apei

Vă definiți picioarele în timpul ședințelor de Aquafitness cu ajutorul acestui pullstep, pentru accentuarea efectului hidromasajului asupra pielii. Static, acest pullstep vă ajută la tonifiera musculaturii din partea inferioară a corpului. În mișcare, acesta contribuie la dezvoltarea rezistenței cardio, precum în cazul ședințelor de Aquajogging, de exemplu.

De ce să faceți exerciții de tonifiere a musculaturii?

Tonifierea musculaturii permite redefinirea siluetei și asigură fermitate (zonele vizate: abdomen, fesieri, brațe, piept). Exercițiile de tonifiere vă modelează armonios corpul.

Sfaturi de utilizare

Acesta se încalță asemeni une perechi de încălțăminte. Poziționați călcâiul pe partea cu spumă, apoi utilizați chingile deasupra piciorului, pentru a le regla la picior, astfel încât să asigure susținere.

Pachet produs

Ganterele se vând la set de 2.

Poziția de bază pentru următoarele exerciții

Poziția de bază 1: Rezemați spatele de marginea piscinei, susținându-vă de fiecare parte, cu ajutorul mâinilor.Poziția de bază 2: Tineți spatele drept, bustul ușor înclinat în față. Purtați o centură de flotabilitate reglată taliei dumneavoastră și flexionați brațele în opoziție cu picioarele.

Musculatura picioarelor

Exercițiul 1: Lucrarea musculaturii picioarelor: adoptați poziția de bază 1, întindeți picioarele în față, păstrând spatele drept și sprijinit de marginea piscinei. Ridicați genunchii în poziție orizontală.

Lucrarea taliei

Exercițiul 2: Lucrarea taliei: adoptați poziția de bază 1, întindeți picioarele în față, apoi duceți genunchii la piept, simultan, rotindu-vă de la stânga la dreapta în timpul ridicării genunchilor, apoi împingeți picioarele, pentru a le readuce în poziție întinsă, pe orizontală.

Exercițiu cardio

Exercițiul 3: Exerciții cardio și lucrarea musculaturii picioarelor, cu o centură de flotabilitate: adoptați poziția de bază 2, apoi reproduceți mișcarea de alergare, ducând unul dintre genunchi la piept și flexionând cotul, în față, în opoziție cu piciorul.

Vezi mai mult Vezi mai putin

Detalii

Compoziție
Talpă
80% Polipropilenă, 20% Cauciuc - Cauciuc termoplastic (TPR)
Main part
100% Poliester
Recomandări de întreținere A se clăti cu apă curată după utilizare.
Restricții de utilizare: A nu se folosi pentru mers.

Angajamentele noastre

Garanție 2 Ani

Opiniile dvs.

Opinia colaboratorilor noștri

Întrebări și Răspunsuri