DESCOPERĂ NOUL PROGRAM DE FIDELITATE: ADUNI PUNCTE ȘI PRIMEȘTI VOUCHERE!
Referință : 8577884
Adaugă la Favorite
Produs deja adăugat
COSTUME DE BAIE ȘI ECHIPAMENTE AQUAGYM AQUABIKE

Gantere acvatice R360 Albastru/Portocaliu NABAIJI

NABAIJI
4.6/5
4.6/5
Decathlon
Produs conceput pentru a vă lucra mușchii folosind rezistența apei. Doriți să vă intensificați antrenamentele acvatice sau să le diversificați? Alegeți ganterele R360° și lucrați-vă musculatura din partea superioară a corpului.

Avantaje

Polivalență Un singur accesoriu, mai multe exerciții pentru partea de sus a corpului.
Prindere ergonomică Mânere fixe din plastic, cu o suprafață aderentă și flexibilă.

Informații tehnice

Activități sportive

Aquatraining, Aquafitness et Aquaboxing

Folosiți rezistența apei

Cu ganterele R360, voi decideți intensitatea antrenamentelor în apă. Asigură un plus de energie și putere, îmbunătățește rezistența apei și vă permite să lucrați mușchi. Ganterele pot fi utilizate în toate direcțiile, deci le puteți utiliza pentru toate mișcările pe care doriți să le faceți.

De ce să faceți exerciții de tonifiere a musculaturii?

Tonifierea este un bun exercițiu de pregătire fizică ce completează activitatea sportivă. Vă veți accelera progresia și îmbunătăți performanțele.

Pachet produs

Pullstep-urile se vând la set și asigură lucrarea musculaturii.

Poziția de bază pentru următoarele exerciții

Poziția de bază: Vă mențineți spatele drept, picioarele bine fixate pe sol și genunchii ușor flexionați și sunteți gata să începeți.

Exercițiul 1:

Lucrarea anduranței musculare:Stați cu piciorul stâng în față, aplecat (ca în cazul unei fandări), cu o ganteră R 360 în fiecare mână. Întindeți brațele perpendicular cu trunchiul și efectuați rotiri simultane cu cele 2 brațe, spre partea din față.
Repetați exercițiul, alternând brațele.

Exercițiul 2:

Lucrarea anduranței musculare:Adoptați poziția de bază. Întindeți cele 2 brațe în față, apropiindu-le cât mai mult posibil, fie cu o singură ganteră R360 ținută cu ambele mâini, fie cu o ganteră în fiecare mână. Efectuați mișcări orizontale în formă de 8, scufundând brațele și scoțând brațele din apă.

Exercițiul 3:

Lucrați anduranța musculară a brațelor:Adoptați poziția de fandare, cu un picior în față și celălalt întins în spate, cu bazinul și șoldurile în retro versiune. Cu o ganteră R360 în fiecare mână, întindeți brațele în față, ca la box.
Repetați exercițiul, alternând brațele.

Vezi mai mult Vezi mai putin

Detalii

Compoziție
Main part
100% Policarbonat
Recomandări de întreținere A se clăti cu apă curată după utilizare.

Angajamentele noastre

Garanție 2 Ani

Opiniile dvs.

Opinia colaboratorilor noștri

Întrebări și Răspunsuri