Despre DECATHLON

De la crearea sa în 1976, Decathlon a avut mereu un scop foarte clar : «Să facă accesibilă tuturor plăcerea practicării sportului».

La nivel mondial, DECATHLON reuneşte peste 50. 000 de colaboratori, reprezentând 60 de naţionalităţi. DECATHLON comercializează peste 35. 000 de produse, iar în centrele sale de inovaţie îşi desfăşoară activitatea 600 de ingineri, aflaţi în permanentă căutare de soluţii şi inovaţii tehnice. 


Din 1996 Decathlon îşi creează propriile mărci, în prezent în număr de 18, în spiritul pasiunii pentru sport. Prin intermediul acestora, Decathlon concepe echipamente sportive la preţuri accesibile, folosind o tehnologie de vârf. 
Fiecare produs Marcă Pasiune reprezintă o alternativă viabilă la produsele deja prezente pe piaţă, prin tehnicitate şi satisfacerea necesităţilor oricărui sportiv.

Mai mult, printr - un excelent raport între calitate şi valoare, produsele aparţinând mărcilor proprii Decathlon contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

allsports.jpg